רופא פודיאטור מטפל בפטרת בציפורניים

כיצד למנוע פטריות בציפורניים

המדריך המלא למניעת פטריות בציפורניים

האם אי פעם התמודדת עם פטריית ציפורניים? זה כנראה לא הייתה חוויה נעימה. פטריות בציפורניים יכולות לגרום לציפורניים שלך להראות צהובות, עבות וסדוקות. הן גם עלולות להכאיב כשתנסה לנעול נעליים.

פטריית ציפורניים יכולה להיות קשה לטיפול. ואם לא תטפל בזה, יש סיכוי שזה יכול להוביל לזיהום חמור יותר.

הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא ללמוד כיצד להימנע מלהידבק מחדש בפטריית ציפורניים. זה לא כל כך קשה להרחיק פטריות מציפורני הרגליים. הנה מה שאתה צריך לעשות:

כללים למניעת פטריות בציפורניים

שמור על הרגליים נקיות ויבשות. שטוף אותם במים ובסבון כל יום. ייבש אותם טוב מאוד לאחר מכן. היכנס גם בין בהונותיך. רגליים וציפורניים נקיים ויבשים נוטים פחות להצמיח פטרייה.

אל תלך יחף באזורים ציבוריים. פטריות אוהבות לגדול במקומות חמים ורטובים. זה גם מתפשט בקלות מאדם לאדם. לכן המפתח לנעול נעלי מקלחת או כפכפים סביב בריכות ציבוריות, חדרי הלבשה ומקלחות.

החלף את הגרביים והנעליים לעתים קרובות. לבש זוג גרביים נקי כל יום. תנו לנעליים שלכם מנוחה ולבשו זוגות שונים לעתים קרובות. אם כפות הרגליים מזיעות כשאתה הולך או מתאמן, החלף את הגרביים והנעליים ברגע שתקבל הזדמנות.

השתמש בהנעלה הנכונה. פטריות משגשגות כאשר כפות הרגליים שלך מונחות בתוך נעליים וגרביים צמודים וחמים. וודא כי שלך לא צמודים מדי ושהם נותנים לרגליים שלך מקום לנשום. בחר חומרים כמו עור לנעליים. חפש גרביים עשויות סיב סינטטי שמושך לחות מכפות הרגליים טוב יותר מאשר כותנה או צמר.

חתוך את ציפורני הרגליים. שמור אותם קצרים וישרים. הקפד לא לחתוך אותם כך שהם יחפרו בדפנות הבוהן. אל תחטט בציפורניים שלך או בעור שלידן.

השתמש באבקה לכפות הרגליים. מפזרים מעט אחרי המקלחת ומייבשים את הרגליים. יש אנשים שאוהבים עמילן תירס. אבל אבקה תרפויטית היא בחירה טובה יותר. זה יעזור להגן עליך מפני פטריות, כולל דורבן בכף הרגל.

שמור על כלים נקיים. נקה וחטא את קוצץ הציפורניים, הפצירה והמספריים שלך בכל פעם שאתה משתמש בהם. שימוש באלכוהול אמור לעבוד. אל תחלוק אותם עם אף אחד אחר.

דלג על הלק אם אתה יכול. לבישת ציפורניים מזויפות או מריחת לק יכולות לפעמים ללכוד לחות וליצור מקום מושלם לצמיחת פטריות. יש סיכוי גבוה יותר להתחמק מפטרת ציפורניים אם אתה יכול לחיות בלי לק.

בחר סלון ציפורניים נקי. רוצים פדיקור? חפש סלון המורשה על ידי מדינתך ונראה מטופח. וודאו שהם מחטאים את כל הכלים שלהם לאחר כל שימוש ולפני כל לקוח חדש. או שאתה יכול להביא כלים מעוקרים משלך.

השתמש בקרם אנטי פטרייתי. אם הייתה לך פטריית ציפורניים כבר, הקרם עשוי לעזור לך למנוע ממנה לחזור. כדאי למרוח מוצר כזה ללא מרשם או מרשם על הציפורניים ועל תחתית כפות הרגליים פעם או פעמיים בשבוע.

זרוק נעליים ונעלי בית ישנות. פטריות יכולות לחיות בהן. השתמש בתרסיס נגד פטריות בנעליך החדשות מדי בוקר לפני שאתה נועל אותן. לעולם אל תשתף נעליים או גרביים עם אנשים אחרים.

בדוק את כפות הרגליים והבהונות באופן קבוע. אם אתה רואה שינוי בצבע הציפורן או במרקם, פנה לרופא. זו ההזדמנות שלך לתפוס את הפטרייה בשלבים הראשונים שלה. אם אתה חושב שיש לך זיהום או פטרייה אחרת, כמו דורבן בכף הרגל, שוחח עם הרופא או הרוקח על מה לעשות. זה יכול להפוך גם לפטריית ציפורניים, אם אינך מטפל בזה כנדרש.

ניתן לקרוא גם על הניתוח היחיד שעובד להסרת ציפורן חודרנית

דילוג לתוכן